SŁON TORBALSKI to polska marka wyjątkowych skórzanych toreb oraz walizek, wyróżniających się na rynku oryginalnym krojem i niezwykle starannym wykończeniem. Powstała ( PRODUKCJA ) w 1997 roku w Krakowie. Naszym największym sukcesem jest wykreowanie własnego charakteru marki, który doceniają klientki jak i międzynarodowi Partnerzy. Naszą działalność doceniła m.in. Krajowa Komisja Artystyczna i Etnograficzna Fundacji Cepelia, nadając naszym torebkom atest handmade, ale także włodarze Krakowa, którzy zaprosili nas do reprezentacji naszego miasta podczas Dni Kultury Krakowa we Frankfurcie n/Menem oraz na międzynarodowych Targach w Bordeaux (2004). W roku 2000 uruchomiliśmy nasz pierwszy i istniejący do dzisiaj sklep „Słoń Torbalski” w samym centrum Krakowa. Obecnie posiadamy 7 sklepów usytuowanych w największych miastach Polski.

Jeżeli szukasz dobrego biznesu który łączy pasje podróży i mody wpisując się w trendy rynkowe dające satysfakcje ekonomiczną, dołącz do nas.

Post1-min.png

Opis systemu partnerskiego

Informacje dla franczyzobiorcy

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

udostępnienie pełnego asortymentu towarowego;

brak opłat wstępnych i licencyjnych;

know-how niezbędny do prowadzenia sklepu;

pomoc i doradztwo przy wyborze lokalizacji, negocjacjach oraz rekrutacji personelu;

gotowy projekt sklepu oraz ekspozycji towaru;

bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;

stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;

brak kosztów logistycznych; profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;

wyposażenie sklepu w sprzęt fiskalno-komputerowy;

atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne.

Przewidywana suma inwestycji od 50 tys. zł.

Podstawowe wymagania sieci:

atrakcyjne położenie lokalu preferowana powierzchnia salonu: 45 -65 m2;

adaptacja lokalu według projektu firmy;

ubezpieczenie towaru przeznaczonego do sprzedaży;

efektywne zarządzanie salonem;

osobiste zaangażowanie;