SŁON TORBALSKI to polska marka wyjątkowych skórzanych toreb oraz walizek, wyróżniających się na rynku oryginalnym krojem i niezwykle starannym wykończeniem. Powstała ( PRODUKCJA ) w 1997 roku w Krakowie. Naszym największym sukcesem jest wykreowanie własnego charakteru marki, który doceniają klientki jak i międzynarodowi Partnerzy. Naszą działalność doceniła m.in. Krajowa Komisja Artystyczna i Etnograficzna Fundacji Cepelia, nadając naszym torebkom atest handmade, ale także włodarze Krakowa, którzy zaprosili nas do reprezentacji naszego miasta podczas Dni Kultury Krakowa we Frankfurcie n/Menem oraz na międzynarodowych Targach w Bordeaux (2004). W roku 2000 uruchomiliśmy nasz pierwszy i istniejący do dzisiaj sklep „Słoń Torbalski” w samym centrum Krakowa. Obecnie posiadamy 7 sklepów usytuowanych w największych miastach Polski.
Jeżeli szukasz dobrego biznesu który łączy pasje podróży i mody wpisując się w trendy rynkowe dające satysfakcje ekonomiczną, dołącz do nas.
Opis systemu partnerskiego
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
udostępnienie pełnego asortymentu towarowego;
brak opłat wstępnych i licencyjnych;
know-how niezbędny do prowadzenia sklepu;
pomoc i doradztwo przy wyborze lokalizacji, negocjacjach oraz rekrutacji personelu;
gotowy projekt sklepu oraz ekspozycji towaru;
bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
brak kosztów logistycznych; profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
wyposażenie sklepu w sprzęt fiskalno-komputerowy;
atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne.
Przewidywana suma inwestycji od 50 tys. zł.
Podstawowe wymagania sieci:
atrakcyjne położenie lokalu preferowana powierzchnia salonu: 45 -65 m2;
adaptacja lokalu według projektu firmy;
ubezpieczenie towaru przeznaczonego do sprzedaży;
efektywne zarządzanie salonem;
osobiste zaangażowanie;